Dag 1 : Amsterdam – Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu Dag 1 : Amsterdam – Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu

Dag 1 : Amsterdam – Singapore

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Ineke & Henk

10 September 2016 | Singapore, Singapore

Na hectische weken en vooral laatste dagen, om alles goed achter te laten, konden we aan onze vakantie beginnen. Heerlijk, we waren er echt aan toe.
Met gaan met z’n 5en, Oma, Stephanie, Dennis, Ineke en ik. Oma blijft in Jakarta bij Lies en komt net voor Ineke haar verjaardag terug naar Nederland. Met z’n 4en trekken we verder, daarom ook weer een reisverslag.
Stephanie en Dennis werden door Ed naar Schiphol gebracht, wij door Peter, altijd weer een goed en vertrouwd begin van onze vakanties.
We vertrokken op een gunstig tijdstip, 11.15. Het inchecken en de controle duurde zo lang, dat we nog bijna te laat bij het vliegtuig kwamen.
Het was een relaxte vlucht van 12 uur in het nieuwste toestel van Singapore Airlines. Goede, uitgebreide verzorging, goede beenruimte, uitgebreide audio- en videovoorzieningen.