Dag 6 : Bali : Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu Dag 6 : Bali : Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu

Dag 6 : Bali : Ubud

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Ineke & Henk

15 September 2016 | Indonesië, Ubud

We maakten een rustige start en gingen na het ontbijt met de taxi naar het centrum van Ubud.
Belangrijkste was de markt bezoeken, waar we de nodige dingen voor thuis kochten.
Daarna door 1 van de vele winkelstraten om bij Café Lotus de lunch te nemen, met uitzicht op de honderden waterlelies en mooie tempel.
Hierna gingen de kinderen naar een festival in Seminyak. Echt een mooi toeval dat het festival op een dag is, dat wij daar in de buurt zijn. Ze hebben het er goed naar hun zin gehad en vonden de faciliteiten, WC/eten, beter geregeld dan in Nederland, ook de controle op middelen was er streng en waren rugzakken verboden.
Wij liepen door de gezellige stad en werden overvallen door een tropische regenbui, waardoor we gingen schuilen en ons verwenden met lekker eten. Hierna liepen we nog verder door Ubud en ineens kwamen op het idee om ons te laten masseren, het was heerlijk ontspannend en ook lekker stevig, het duurde bijna een uur.
We besloten de middag met eten in Ibu Rai, waar we het de vorige keer ook zo goed vonden.
’s Avonds nog wat lezen en zo en toen de jongelui weer thuis kwamen, gingen we naar bed.