Dag 19 : Flores : Labuan Bajo - Mirror Rock cave - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu Dag 19 : Flores : Labuan Bajo - Mirror Rock cave - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu

Dag 19 : Flores : Labuan Bajo - Mirror Rock cave

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Ineke & Henk

28 September 2016 | Indonesië, Denpasar

Flores : Labuan Bajo – Mirror Rock Cave – Bali : Denpasar

Na het ontbijt uitchecken en reden we naar Batu Cermin (spiegel grot).
Omdat het nog vroeg was, was het spiegelen in de grot niet optimaal: in het diepste van de grot komt via een gat zonlicht naar binnen die dan in vele kleuren een spiegeling geeft op de rotsen, nu was het groen. Vroeger waren de rotsen in de zee, wat nu nog terug te vinden is in de vele fossielen.
Hierna naar het vliegveld, dit was de eerste keer van de hele trip dat Yoman de tijd goed inschatte: nog 10 minuten.
We namen afscheid van onze driver en gids, zij beiden moesten nog 2 dagen rijden om weer thuis te komen.
Kristo was de week een stille kracht op achtergrond, je hoorde hem niet, je zag hem niet wanneer we buiten de auto iets deden, maar stond er gelijk als hij er moest zijn.
Yoman was een drukke, gezellige, enthousiaste gids, soms wat slordig. Had net een fototoestel en wilde er veel mee oefenen en was er leergierig voor, Stephanie was vaak oefenmodel. Hij werd ook helemaal enthousiast dat er Facebook-contact mogelijk was.

Op Bali werden we weer door Benny opgehaald. Na een kleine maaltijd kwamen we weer bij de villa, waar lekker konden zwemmen, ontspannen, lezen en internetten.
’s Avonds gingen we met Benny Thais eten.