Dag 20 : Bali : Denpasar - Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu Dag 20 : Bali : Denpasar - Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu

Dag 20 : Bali : Denpasar - Jakarta

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Ineke & Henk

29 September 2016 | Indonesië, Batavia

Koffers en spullen pakken, heerlijk ontbijt aan de terrasbar met wijds uitzicht en dan naar het vliegveld om afscheid te nemen van Bali en Benny. Tot een volgende keer.
Lion Air was een keer op tijd en 2 uur later stonden we op Jakarta Soekarno Airport.
Wij met de taxi naar Lies en de jongelui namen een Uber, dit keer gaan zij slapen in een hotel.
Bij Lies stond Moeders ons al op te wachten met eten.
We bleven nog even wachten tot Lies thuiskwam van het werk (Gun was voor het werk een paar dagen weg). We reden toen met Lies naar de juwelier om het reparatiesieraad van Stephanie op te halen en de passend gemaakte ring voor Ineke. We besloten toen ook gelijk maar om de miskoop-ring uit Turkije in orde te laten maken.
Daarna eten met ‘n 4tjes in het bekende saté-restaurant en we sloten de avond af met gezellig zitten praten bij Lies thuis.