Dag 21 : Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu Dag 21 : Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ineke & Henk - WaarBenJij.nu

Dag 21 : Jakarta

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Ineke & Henk

30 September 2016 | Indonesië, Batavia

We gingen alle 4 naar de kapper, Dennis wilde naar speciale, maar die was tot 13 uur dicht i.v.m. iets Islamitisch. Na de nodige omzwervingen heeft hij er ook eentje gevonden.
Stephanie en ik hebben ons ook uitgebreid laten masseren, ze deden het echt hard, Ineke heeft tijdens het knippen haar nek-schouder laten masseren i.c.m. manicuren en pedicuren.
Eten konden we in het restaurant bij de kapper en daarna zijn we gaan winkelen in allerlei winkeltjes.
Ook deze dag was de file, het constant stilstaan met auto, een ramp, 2 kilometer in een half uur zo’n beetje.
’s Avonds gezellig met z’n allen thuis bij Lies en Gun eten. Gun kwam terug van een zakenreis en had uit Solo voor mij een heel mooi Batik-overhemd meegenomen, wat een verwennerij.